Когато през 1994 г. се появи Yahoo, това беше сбъдната мечта - „истинска“ търсачка и безплатна пощенска кутия. Но напоследък, особено след закупуването на фирмата от Verizon, се появиха различни, умножаващи се проблеми. Последният от тях се оказа несъвместимостта с широко разпространения пощенския клиент Thunderbird на фондацията Mozilla, когато се изпращат писма с текст, използващ букви, различни от „правоверните“ 26 знака на основната латиница. Докато в полето „Относно“ текстът се изобразява нормално, то получателят вижда всяка буква от текста на писмото като две питанки („??“).
| |
Проблемът съществува, когато се използва Thunderbird, а вероятно и други пощенски клиенти, но не и когато се използва уеб интерфейса на Yahoo. Няма значение дали се използва SМTP сървъра на Yahoo или друг. Промените на кодировката също не го решава:
Слава богу, има решение на този казус.
Необходимо е да се влезе в настройките на пощенския клиент и да се отиде на:
Linux: Edit > Preferences > Advanced > Config Editor...
Windows: Tools > Options > Advanced > Config Editor…
И след като уверите „Буревестника“, че сте „с хладен ум и горещо сърце“ и знаете какво правите
трябва да въведете ключа „mail.strictly_mime“ (без кавичките) в полето за търсене. Чукнете два пъти върху първия ред, така че да промените стойността по подразбиране false на true.
Сега вече пощата ви е нормално четима.
Успех!
Източници:
Коментари
Публикуване на коментар